Waarom lukt het mij niet om in termijnen of achteraf te betalen

Hier zijn de meest voorkomende redenen waarom een gespreid betalen mogelijkheid niet is gelukt:

  1. U heeft een fout tijdens het invoeren van uw gegevens. U kunt het na 24 uur opnieuw proberen.
  2. Het totaalbedrag is groter dan uw kredietlimiet bij ons. Probeer een goedkoper product.
  3. U wilt een artikel bestellen dat niet kan worden betaald met onze gespreide betalingsmogelijkheden.
  4. Gespreid betalen (In3): Het totale bedrag is minder dan €100,- of meer dan €3000,-.
  5. Gespreid betalen (12 of meer termijnen): U hebt een negative BKR registratie, het totale bedrag is minder dan €250,- of meer dan €3500,- of u bent niet tussen de 23 en 75 jaar oud.

Zijn de bovenstaande redenen niet van toepassing op u?

Zijn de eerdere redenen voor afwijzing niet van toepassing op u. Controleer dan het onderstaande.

  • Controleer of u, uw adres en huisnummer goed heeft ingevuld.
  • Zorg ervoor dat het verzend en factuuradres hetzelfde zijn
  • Betaalt u geen huur? Vul dan 0 in (12-36 termijnen methode)
  • Ontvangt u huurtoeslag? Trek dit van uw huur af. (12-36 termijnen methode)

Contact

Als u hulp nodig heeft bij het afronden van uw bestelling, dan helpen wij u graag. Maar omdat we niet alle details kunnen zien, kunt u ook rechtstreeks contact opnemen met onze gespreide betalingspartners.

12 of meer termijnen – 030-7606540
3 termijnen – 088-3993333
Achteraf betalen – 010-4141473

© Copyright 2021 Beryl Media | Algemene voorwaarden | Disclaimer | | Privacy | Cookiebeleid | Website: Next Lead
Whatsapp Beryl Media