Garantie

Hoe lang heb ik garantie op mijn product?

Je hebt altijd recht op de wettelijke garantie van je product. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie. Bij een defect aan je product, kun je natuurlijk bij ons terecht voor een reparatie. Wij zorgen ervoor dat je product kosteloos gerepareerd zal worden als het defect onder de garantievoorwaarden valt. De garantievoorwaarden kun je nalezen in het meegeleverde garantieboekje bij je product of op de website van de fabrikant. Wij regelen het graag voor je en je kunt bij ons altijd terecht voor vragen en opmerkingen over het reparatietraject. Je hebt altijd 3 maanden garantie op de reparatie.

Bij levering van je product ontvang je een pakbon waarmee je aanspraak kan maken op de garantie.

Worden producten buiten de garantievoorwaarden ook gerepareerd?

Heb je jouw product langer dan 2 jaar geleden gekocht en valt het buiten de wettelijke garantie, of is je product defect gegaan als gevolg van val-, druk-, stoot-, of vochtschade? Ook dan zorgen wij dat het voor je wordt opgelost. Daar kunnen dan wel kosten aan verbonden zijn maar dit zullen we dan wel eerst met je overleggen. We rekenen wel altijd € 14,95 onderzoekskosten aan je door als je het defecte product bij ons inlevert in de winkel of opstuurt. Krijg je thuis bezoek van de reparateur, dan kunnen de onderzoekskosten hoger uitvallen.

Garantie verlengen

U kunt uw garantie ook verlengen. Dit kunt u doen tijdens afrekenproces verlening. Hier verschijnt de mogelijkheid om uw garantie te verlengen met 12, 24 of 36 maanden. Deze garantie gaat in op het moment dat de fabrieksgarantie is verstreken.

Voor de volgende product categorieën gelden unieke garantie voorwaarden:

Crypto Miners

  1. U heeft 180 dagen garantie op de miner vanaf het moment van verzending. Het overclocken van een miner maakt de garantie onmiddellijk ongeldig.
  2. Beryl Media fungeert als schakel tussen de eindconsument en leverancier bij het verwerken van een repair ticket. Wanneer u aanspraak wilt doen op de garantie moet er contact worden opgenomen met [email protected]
  3. Alle verkopen zijn definitief. Er worden geen terugbetalingen gedaan. Defecte miners kunnen gratis worden gerepareerd als ze onder het garantiebeleid van Bitmain vallen. Na de garantieperiode kunnen machines worden gerepareerd op kosten van onderdelen en arbeid.
  4. De volgende gebeurtenissen maken de garantie ongeldig:
    a. Klant verwijdert / vervangt alle componenten zelf zonder eerst toestemming van leverancier te hebben ontvangen;
    b. Schade veroorzaakt door slechte stroomvoorziening, bliksem of spanningspieken;
    c. Verbrande onderdelen op hashboards of chips;
    d. Miner / platen / componenten schade door onderdompeling in water of corrosie door natte omgeving.
  5. Voor alle reparaties of RMA, binnen de garantie of niet, moet de klant de defecte onderdelen op eigen kosten retourneren na het openen van een supportticket en het oplossen van problemen met de instructies van Beryl Media.
  6. Beryl Media vergoedt de verzendkosten wanneer een vervangend apparaat binnen de garantieperiode wordt verzonden.
  7. Als u merkt dat er enkele losse heatsinks zijn wanneer u de miner ontvangt, laat het ons dan binnen 3 dagen na de datum waarop het pakket is ontvangen per e-mail weten aan [email protected]
  8. Beryl Media neemt geen verantwoordelijkheid voor of compenseert enig verlies als gevolg van downtime veroorzaakt door vertragingen in transport als gevolg van aangepaste formaliteiten of andere redenen.